Minikkurabiye 01_10-2020 doğumdan sonra âdet düzensizliği olabiliyor. Benimde ilk kez 5 gün gecikmişdi,dayanamayıp test yaptım negatif çıktı, ertesi gün kan vermiştim. O gün hasta olmuştum. Bence test yapın
sevimeyuboglu61 01_10-2020 37 gündür gecikme var neden beklediniz ? Bir test yapın eğer gebe değilseniz de kadın doğuma gidin bu kadar gecikme normal değil muayene olun lütfen
01_10-2020 Hibou yani doğumdan sonra hep böyle gecikmeli geliyor her defasında beni yanıltıyor ve korunmuyoruzz hiç
01_10-2020 Balkizlarim 1 sene olucak doğum yapalı yani hep gecikmeli geliyor diye süt korur diyorlar ama. O yüzden yapmadım
Minikkurabiye 01_10-2020 öyle bişey yok canım. Süt koruyorsa arka arkaya doğum yapanlar nasıl hamile kalıyor. Sen korunma yöntemi belirle kendine. Hamile kalmak istemiyorsan korunmasız ilişkiye girme
01_10-2020 bilgemira kavga ediyoruz bu yüzden hep hap kullanırsam kısır olurmuşum öyle diyor kendim saklı almak istedim onunda düzenli kullanmazsam daha riskli diye biliyorum
bilgemira 01_10-2020 hap yerine prezervatif kullanabilirsiniz zaten hic biri kesin korumuyor siz yinede korunun bunu esinizle.konusun