Anneler merhaba💐
ikinci bir sorum var. Çalışan bir anneyim ve bir ay sonra işe geri döncem:( oğlum sadece anne sütü alıyor ve emerek uyumaya alıştı. Nasıl bi süreç yaşayacağım bakıcıya bırakıcam sütümü sağcam nasıl bir yol izlemem lazım bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz? Daha açık olsun die yazayım;
- işyerinde sütümü sağıcağım ve ertesi gün içmesi için bırakıcam saklama koşullarını nasıl yapabilirim akşam eve getirmem ve ertesi gün bakıcaya vermem lazım
- memede uyumaya alıştı gündüz uykularını nasıl çözebiliriz bakıcıyla uyumazsa bebeğime kızarlarsa die çok korkuyorum:( onun geleceği içinde çalışmak zorundayım. Fikirlerinizi bekliyorum kızlar