Az önce aynada baktım da tam orta kısmı kızarmış ve kaşıntı var. Gerçi kaşıntı 1 aydır hep var. Göbeğim normalde de vardı,doğum sonrasında daha da kaldı. Dikiş yerimin üstüne düşüyor baya. Gazlı bez koyuyorum kuru kalsın diye. 2 ay oldu doğum yapalı. Böyle bir durum yaşayan var mı? Şişlik,kanama vs yok.