ikiKudurukAnnesi Kızlar evlendigim aydan hamile kalana kadar idrar yolu enfeksiyonu ile ugraştım hamile kaldıktan sonra hiç tekrarlamadı taa kii bugüne kadar yaklaşık 2 yıldır olmuyordum ne oldu şimdi ? 😒 Sorum şu kii emziriyorum bir zararı olmaz dimi idrar yolu enfeksiyonu olan anneler var mı ?
ipekkizz ikiKudurukAnnesi Oof evlendim vardı hamile kaldım daha cok oldu hastanede yattım şimdi tekrar gidip baktırmam lazım bezdim valla. Birşey olmuyor merak etme ☺️
Coyness2020 ikiKudurukAnnesi ben de yaşadım . Kızılcık meyvesini sabah akşam kaynatip içtim ve geçti bende şaşırdım 🌸👍birde kuru dut enfeksiyon için iyi diyorlar geçmiş olsun
Ipegim ikiKudurukAnnesi şuan için çaresi bol su ve kızılcık şerbeti diyorlar bende çok çektim ama kesin çözüm her ilişkiden sonra mutlaka ama mutlaka idrarını yap 1 damla da olsa… ben bunu yaptığımdan beri şeytan kulağına tekrarlamadı
0znur Ben,ben, ben Evlendiğinden Beri var. Hamileyken ilaçla biraz düzeldi gibi oldu. Şimdi gene doktorum ilaç verdi. Bitmek bilmedi bı türlü
ozgeeeo Benim de aynı o şekilde. 3 aylık bebeğim var emziriyorum ama idrar yolları enfeksiyonu yüzünden 2 kere antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Eğer doktora gitmediyseniz biran önce gidin bence. İlerleyince iyileşmesi de zor oluyor
ikiKudurukAnnesi ipekkizz doktora gidince de tekrarlıyor nasıl lanet bir şeyse bu yaa ilk defa dedim Allah düşmanımın başına bile vermesin diye
ipekkizz ikiKudurukAnnesi evet aslında soğan kürü vs varmıs ama yapmaya vaktim yok belki siz denersiniz Gecmiş olsun ☺️
Coyness2020 ikiKudurukAnnesi manavlarda oluyor ama her manav değil ya zamanı gectimi bilmiyorum tabi Ağustos ayında almıştım içtim