Reyhanm Cybex everna 9-36 modeli, besafe iizi comfort 0-18, casuel goldfix 9-36 ve son olarak britax-römer dualfix 0-18 aralarında gidip geliyorum. kullanıp memnun kalanlar fikir verebilir mi? kafam karma karışık oldu 😕😕
Kuzeybabyy Reyhanm 9-18 kategorisinde besafe aldık biz. Açıkçası arabamızda isofix yoktu kemerli model aldık ama besafede genel bi sorun galiba bir kaç kişidede duydum kemerde gevşeme oluyor ve oto koltuğu sallanıyor. İrtibata geçtik firma ile bize yollayın dedikler göndereceğiz. İsofixli model almanızı öneririm şuan joie marka e bebekte 1600 a düştü adac testinden geçeen çok iyi bir oto koltuğu aklım hala o koltukta kaldı benım bence onu alabilirsiniz yatış pozisyonu baya iyiysi every stage araştırın derim 🙂
Reyhanm Kuzeybabyy evet adac testinden de geçmiş olsun istiyorum Allah göstermesin tabikide ama o modele de bakarım joie hiç şuana kadar tercih ettiğim olmadı bilgim de yok açıkçası sağlamlık malzeme kalitesi hakkında