SibelAkn Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 35 haftalık gebeyim bu ikinci gebeliğim. Şuan da kendimi çok rahatsz hissediyorum mide bulantısı ve ağrısı çekiyorum Üşüttum mu bilmiyorum ılık suyla duş ta aldım biraz masaj yaptım yine geçmedi mide bulantım . Kendimi zor tutuyorum yardımcı olur musunuz ne yapsam hafifler bu bulantı . Birde 35. Haftada normal mi bulantı olması ya
Sarekuzu_19 SibelAkn Çok geçmiş olsun ben idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim hamileliğin son aylarında o zaman çok bulantım olmuştu hamilelikte çok tehlikeli enfeksiyon imkanınız varsa doktora gitmeyi geciktirmeyin
2melek1kizannesiyimm SibelAkn bende olmustu yemek bile yiyemiyordum doktorum bir ilac yazmisti iyi gelmisti
mrbld Doktorunuza danısın bence benm de ilk 5 ay ve son 1 ay mide bulantılarım olmuştu, ilk beş ay ilaç kullandım son 1 ay il kullanmak istemediğim için beslenmeme dikkat ettim, son ay sadece meyve ile beslendim diyebilirim 😅