Oykusareninannesi Merhaba,7 aylık kızım alışkanlık haline getirdi saçlarını çekip duruyor ne yapmalıyım,nasıl tepki vermeliyim başına gelen var mı?
Oykusareninannesi Lidya-t ya işte kıyamıyoruz saçını koparıyo diye aslında görmezden gelmek en iyi çözümdür muhtemelen