Ben sordum ben başlayayım o halde ☺️
doğuma az zaman kala benim sancılarım sıklaşmıştı bi akşam doğuruyorum zannedip hastaneye gitmiştim , doğuruyorum doğuruyorum diye içeri girdim doktoruma mesaj attım oda bıkmıştı benden artık “sen geç nöbetçi doktorumuz yardımcı olsun “ demişti içeri geçtim çatala çıkmak zaten ölüm 😂 Hemşire “ hazırlanın Müslüm bey gelip bakacak “ dedi ben bekliyorum neyse kapı açıldı Müslüm bey bi girdi Allah Allah beş metre😱😱 … yoksa bile iki metre var çok iri yapılı bi adamdı ben doktorun ellerine kilitlendim soru soruyor cevap veremiyorum resmen normal doğumdan vazgeçirdi beni sağolsun 😂😂 niyeyse doğum aklıma gelince hep Müslüm beyi hatırlarım 💗