Annekus Kaynanabisusya onu bilmiyorum da birikimden önce borcu ödeyin bence faiz bindikce işin içinden cıkamazsınız
fatosd36 Kaynanabisusya ziraatteki borcunuz kırmızı yerseniz çekerler yani ama kırmızı yemezseniz 3 dönemi geçmediyseniz bişi olmaz