Merhaba,benim bebeğimde 8.ayda olmuştu. Doktor senin ya da bebeğin yediklerinden olabilir dedi. Siyah kaka, tek başına birşey ifade etmez,siyah kaka ateş ya da döküntü olursa getirin 1 hafta gözlemleyin 1 hafta sonra geçmezse tekrar görüşelim dedi. Bebeğimin 3 gün içinde geçti. Benim bebeğimde de süt alerjisi var.Ben yediğim keçi sütü peynirinden şüphelendim içinde %5 inek sütü varmış. Demir damlasını demiri yüksek çıktığı için 7.aydan beri kullanmıyoruz. Inşallah bir sorun yoktur. Siz yine de doktora götürün. Geçmiş olsun🌸