Smrhls benim kızım okula gidiyor 1.sınıf öksürük vardı doktor şurup vermiş balgamı atsın diye ben de kullanmadım 3.gün bugün sürdüm baya öksürdü ilk gece 2.gece hiç öksürmedi sabahları baya öksürüyor geçiyor gibi ben de instagramdan okudum herkes çok memnun ateşe de iyi geliyormuş organik olacak sarımsakta zeytinyağda 3 diş sarımsak ezip azıcık zeytinyağ ekleyip dolapta saklanıyor ayağın altına geceleri sürüp çorap giydiriliyor