Eşim korona oldu bugün 2. Gün bana 5 gün serbestsiniz ama 5. Gün mutlaka test yaptırmalısınız eğer yaptırmazsanız direkt karantinaya düşüyorsunuz dedi e be kardeşim ben bu 5 gün boyunca taşıyıcı olmuyor muyum? Bence çok saçma bir durum tam tersi olsa daha mantıklı geliyor bana yani ilk 5 gün evde sonra test yaptırıp serbest siz ne düşünüyorsunuz??