prensesannesiiiiiii 1ve 2 çocuk arasi ne kadar yıl olmalı?? Kızım prematüre normalde 9 aylık ama düzeltilmiş 7 ayına girecekk. Seneye yaza ikinciyi istiyorum olursa aralarında ort 2 buçuk yaş olacak.. sizce??
2minosprenses prensesannesiiiiiii ay benim 3 yas var aralarinda ama biraz zor gozunu korkutmak gibi olmasin ama malesef ben cok zorlandim 😀🙄🤦♀️💙
birprensesannesi_5050 prensesannesiiiiiii aralarında 26 ay var ama çok zorlandım gerçekten kızım çok uysal ve kıskançlık olmamasına rağmen 😔🤷♀️
Csates Benm de 1buçuk yaş var aralarında valla çok çok zor gerçekten hele yardımcın yoksa yanında vay haline der susarım
2minosprenses prensesannesiiiiiii ya her turlu olan bize oluyor vallaha cok sukur sirami saldim artik darisi sizin basiniza 😀zor olddu ama oldu 😂
Sunlight prensesannesiiiiiii 2,5 değilde 3 ve üzeri olsa çok daha fazla rahat edersiniz🤗 Benim çocuklarımın arası 3 yaş ve ben gerçekten zorlanmadım☺️🧿