NurR Nazlihatun bizde komili kullanıyoruz ama ucuzuna falan bakamıyorum hiç dışarı çıkamıyoruz pek eşim geç geliyo o gelince çıkıyoruz 24 saat açık bir market var ordan alıyoruz epey pahalı orda da mecbur ama internette falan ucuzsa stoklıyım bende
NihanEdis Nazlihatun sadece bebek değil neredeyse tüm ihtiyaçlarımı internetten alıyorum. Cimri.com a girip ürünü yazınca en uygun satış yapan yerler çıkıyor. Güvendiğim sitelerden alıyorum bu şekilde
Elfela NurR memnun musunuz peki komiliden pisik gfln yaptı mı ? Biz prima premium care kullanıyoruz ama malum fiyatlar🤦🏻♀️
NurR Elfela biz aşırı derecede pişik yaşadık molfix slepy prima hepsini denedk pişik sadece komilide geçti prima premiumu bende çok beğendim ama içeriğini araştırınca içim rahat etmedi komili Türk malı olduğu için buna geçmeye karar verdim
GmzSnn Nazlihatun ben yurt dışndaym cnm en fazLa ödediğim TR dekiLer gibi 100-200 küsür değiL 8-10 yani o yüzden öyLe dedim
fdmozkncmn Ben 1 aylıktan beri komili kullanıyorum ne pişik ne sızdırma olmadı cok şükür. Şok marketlerden 3 ay önce 40 tanesi 20 tl iken şimdi 37.50 tl olmuş ben şok 😮 internetten aldım en son 3 paket yne sürekli bakıyorum hepsiburada veya gittigidiyor ‘ dan napalım gamzenin dediği gbi ya mama ya bez derdi sarıyo milleti bu fırsatcı pezevenkler yüzünden 😒😒
gozdeikra Bende komili kullanıyorum ve memnunum.Şok markette var. E bebekten 78 tanesini 20 tl ye almıştım gecen ay indirimdeydi.
NurR [bilinmeyen] aynen ben pişik atlattık yeni diye korkumdan çok sık değiştiriyorum bide valla yandık 🤦🏻♀️
tgc [bilinmeyen] bnde primadan canbebeye geçtim çok gzl geldi aynı gbiler kızım 22 aylık pişik olmadı bakalım
Pinkoloji GmzSnn biz ölelim 😪 böyle giderse muşambaya geri döner bu ülke. Mamada pirinç lapası. Böyle bir kriz hiç yaşanmamıştı sanırım.