leynanin_pembemantosuu Bebeğime bebelac 4 numara 1 yaştan itibaren maması kullanıyorum Bi arkadaşım dediki 1 yaşından sonra mama yerine 1 yaştan itibaren devam sütü verebilir mişim kullanan varmı mamayla devam sürünün farkı nedir
Deletedmom0099 leynanin_pembemantosuu doktorum 1 yaştan sonra pek farkı olmadığını söyledi. günde en fazla 200 cc verebilirsin dedi. milupa marka kullanıyorum. sabah ilk öğün olarak veriyorum. aksam yatarken kasık mama veriyorum. gece beslenmesi olmadığı için hiç mama içmemiş oluyor
Grkmgrkm leynanin_pembemantosuu bende Bebelac 3 deym 10 ay 20 günlük bebeğim 1 yaş dan snra süt gündüzleri geceleri mama olarak devam etmeyi düşünüyorum cnm
Alanbebek leynanin_pembemantosuu doktorumuza sormustum canm bizde 10 ay 11 günlügüz 12 aydan sonra mama vermeme gerek kalmadıgını devam sütü verebilicegimi söyledı yani ben 12 aydan sonra devam sütü verıcem
leynanin_pembemantosuu Deletedmom0099 teşekkür ederim bende bebeğime sadece sabah 220 cc veriyorum onun dışındaki öğünleri kaşık maması yemek meyve sebze yoğurt vs bebelaav kullanıyoruz bizde
yayburcukadini Ben geçmeyi düşündüm aldım ama pek sevmedi kızım. Zorlamadım mamayla devam ediyoruz.. 16 aylık.