Merhaba kızlar oglum 4 ay 2 günlük bi iki kokulu gaz hissettim bugün kakasını yaptı baktım kokuyor normalde hiç kokmaz sade anne sütü alıyor oglum acaba neden bilgisi olan varmı haftaya doktor kontrolümüz var gidicez de burda birimden duymuştum sanki üşütünce bebek kokar diye öyle hatırlıyorum ama