4gun oldu sogum yapalı bebeğimi kuveze aldılar sarılığı baya yüksek çıktı. Çok kötüyüm bebegimden ayrı kaldım daha 2gundur anne sütü alıyordu ilk iki gün sütüm gelmedi tam birbirimize alıştık sütüm geldi çoğaldı bebegimden ayrıldım daha 4 5 saat oldu alalı ama sanki bana günler geçmiş gibi geliyor. Ne zaman düşer ne zaman alırım yavrumu dualarınızı eksik etmeyin.