basakhanim34 Hepsi burada trendyol gibi sitelerde 300 liraya satılan baston tipi arabalar var. Bunlar kullanışlı mı tek elle açıp kapamak rahat oluyor mu? Beğendiğiniz markaları tavsiye eder misiniz?
Gokturk-10 basakhanim34 çocuk oturana kadar tam yatan araba kullanmak daha iyi bence yine de siz bilirsiniz 🌸
Sadecezeynep Öyle 300 liralık değilde 600 TL ye baby2go baston aldım gayet iş görüyor hafif tek elle açıp kapatıyorum