Kızım bir kaç gün sonra 7 aylık olucak. 2 gündür gece uykusuna dalmadan çok ağlıyor gündüz normal emziğini verip kendi kendine uyuyor gece de öyleydi ama bu aralar ne oluyor anlayamadım 😖 bas bas bağırıyor kendini yırtıyor kucağıma alınca sakinleşiyor. Bi saatin sonunda kucağımda da durmuyor sağa sola atıyor kendini sonra yorgun düşüp emziğini kabul edip uykuya geçiyor neden böyleee 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Aynı durumu yaşayan varmı🙄