Btltrn bir doktorun yazısında okumuştum çocuklarda kulak oluşumu 3 yaşına kadar devam ediyormuş 3 yaşından sonra kulak kendini tamamen olusuyormus o yüzden 3 yaşdan öncesini uygun gormuyorlar benim kızım 2 yaşında kendi ne zaman isterse ozaman deldirsin benim yüzümden sıkıntı yaşasın istemiyorum ayrıca yiyenimin kulağını deldirmistik 8 aylıkken kulak deliği yukarı doğru çıkmaya başladı şuan 17 yaşında tekrardan deldirdi ama genede sizin kararıniza kalmış bir şey