Kubrardvan biz bir ara TV değil de bebek şarkıları ile yiyorduk. Simdi 13 ayligiz. Onu ne ufak tefek oyuncak, kitap koyuyorum. Kitaplarında hayvanları bakmayı cok seviyor. Sorular soruyorum. Kediyi göster diyorum, köpek.nasil ses çıkarıyor diyorum..Bu şekilde oyalayıp yemeğini yiyor. Birde ozellikle aksam.yemeklerini mutlaka aile olarak.birlikte yemeye öz gösteriyoruz.