Merhaba anneler kızım 11 aylık olmak üzere şimdi günde ortalama üç öğün yapıyor her öğünü yaklaşık 150-200 ml kavanoz miktarı yemek - kahvaltı yiyor bir de ara öğün meyve vs veriyorum bazı günler 2 ara öğün yapıyor çalıştığım için az emziriyorum ama günde yine de gece gündüz en az toplam 3-4 kez emiyor bu ayda yeme sıklığı ve miktarı nasıl olmalı sizin bebişler ne kadar yiyor bilgi verirseniz çok sevinirim 🥰