Elif_mihrimah17 Kızıma bugün bir tane koldan iki tane bacaktan aşı yapıldı. Ve hiç ateşi olmamasına rağmen çok fazla huzursuz 😢 var mıdır başa çıktığınız bu huzursuzluğu giderecek bişey 1 kere calpol verdim ama etkisi olmadı 🤦🏻♀️
Purpura26 Elif_mihrimah17 Bizim de yarın. 2sini yarım yapıcam diğerini 1 hafta sonra dedi hemşire. Hepsi birden ağır oluyor dedi. Endişeliyim ben de.Koldan yapılan ne aşısı acaba 😐
Mervesanne Elif_mihrimah17 öyle oluyor evet maalesef calpol vermek dışında birşey yapamadım bende. Karnı toksa başka bir sıkıntısı yoksa uyutmaya çalışmaya devam edin veya ilgisini dağıtmaya.
Purpura26 Elif_mihrimah17 Sabah bir şeyi kalmaz endişelenme. Ateşini de kontrol et gece sık sık. 38 üstüne çıkarsa calpol verirsin. Çıkmazsa vermeyin demişti doktor