Yeni sezon kullanan var mı arkadaşlar?
Pispisisi yeni sezon değil 2018 de bir elbise almıştım memnun kaldım
?
Neyini kullanan var mı canım
Abiye canım markasi
mermik canım atar mısın rica etsem
Pispisisi bu resmi dolaptan bir hesaptan buldum. Bunun aynısı https://imgyukle.com/i/6pem6