Kizlar merhaba 1 ay once sezeryan oldum dikis yerlerim hala aciyor doktor korse takabilirsin dedigi zaman korse taktim sonra acisindan duramadim dikis yerimde hafif acilma var kanama falanda oldu benim gibi sorun yasayan varmi 1ay olmasina ragmen halen ici aciyor onca dikkat etmeme ragmen iyi olamadim varmi benim gibi olan veya ne zaman tam iyi olurum bilgisi olan varmi acaba ??