blue5 Arkadaslar alan kullanan var mi onerdiginiz marka model yazar misiniz? Bebegim surekli kucağımda olmak istiyor is guc hicbirsey yapamiyorum.:(
Defneozge34 blue5 moms4 kullanıyorum bebeğim erken doğmuştu şuan 5.5 aylık uçururken iş yaparken sürekli onu kullanıyoruz. Özellikle kolik bebekler icn çok iş görüyor
tugbadeemiir blue5 Joie sansa ev tipi ana kucağı otomatik salıncağı kullanıyorum doğduğundan beri. 2 yönlü sallama, titreşim, müzik, doğa sesleri var. Biz çok memnun kaldık.
Defneozge34 Kaynanabisusya son sürümleri oldukça pahalı 800 tl olanda var ama onlar 3 olan biz son sürumu aldik hatta uyguna bile geldi 2. Eli bile en uygun 2000 2500 cvari