cayircimen 6,5 aylık oğluma iyi ki almışız dediklerim arasında piyanolu oyun halısı ve hoppala geliyor.
oyun halısına 2 aylıkken koymuştum.15dk ile 45 dk arasında oynuyordu.2 aylıkken sadece bakıyor gülüyordu, 3 aylıkken hafif el kaldırmalarına başlamıştı.4 aylıkken uzanıyor oynuyordu oyuncaklarıyla.5. Ayda oyun halısını yere koymaya başlamıştım battaniye ile, çünkü içinde döne döne yer değiştiriyordu.
4 aylıkken de pregonun hoppalasını almıştık.5 aylık olduğunda baya zıplıyordu.
şuan 6,5 aylık, annemde olduğumuzdan 1 aydır oyuncaklarını görmedi.
oyun halısındaki asılı oyuncakları ve piyanosunu söküp yanıma aldım, artık otururken onlarla ayrıca oynuyor.
Bu tarz oyuncakları da tutumlu anne sitesinden aldık hep.
Eşim şimdilerde aktivite masası arıyor.