Deletedmom_36 şubeye bağlı bir atm değilse şube size parayı veremez çünkü atm yi açıp bakma yetkileri yoktur ana kasadan gelip atm yi açarlar kayıt oluşturduysanız bekleyin 3 gün denir ama süreç uzayabilir fark çıkmadı derlerse ısrar edin tekrar saysım yapsınlar çünkü kasanın farklı bölümlerine sıkışabiliyor