Deletedmom_36 nişandan sonra biriken parayı atm den hesabıma yatırmak istemiştim ama para sıkıştı geride vermedi 8 bin lira 2015 de 😃 aradım bankayı sayım yapılır para fazla çıkarsa hesabınıza yatar dedi bastığınız her tuş kayıt altına alınıyor kamera vs var dedi dedim eyv. 3 gün sonra msj geldi fazla para çıkmadı diye beynim yandı msjı görünce meğersem taşeron firmalar geliyomuş parayı alıp sayımı yapıyorlarmış ki ben banka müdürüne kadar çıktım konuştum nitekim 1 haftayı buldu para hesabıma yattı.