Kadifemsii Bebeque16 ben stok yaptım kızım 2 aylıkken hiç elimde kalmadı şuan 14 aylık 5 numaradayız hala stoktan kullanıyorum
Ipekoz Bebeque16 6 aylık 9400 kg 4 numara baby turco kullanıyorum. Ama bence stok yapmak çok yanlış. Ya bez pişik yaparsa? Ya siz dokusunu sevmezseniz? Çok sızdırırsa? O zaman hepsi elinizde kalacak
ahmetseliminannesi Bebeque16 5 ay 20 günlük ikizlerim 4 numara kullanıyoruz sleppy 7 buçuk kilolar en çok kullanılan 4 numara büyük oğlumdan tecrübe alarak söylüyorm bunu 😊 1 2 ve 3 numara stok yapmaya gerek yok bence ama 4 ve 5 numara yapılabilir ben şuan hem ikiz oldukları için hemde uzun gittiği için 4 numara stok yaptım
Bebeque16 Ipekoz bezi beğendim de sanki bedeni çabuk değişiyor gibi elimde kalır diye korkuyorum. Bio naturaller çok indirimdeydi geçen birkaç buyuk paket aldım
Sulesema Bebeque16 2 aylık 6600 gram baby turco ya yeni geçtik 3 numara sadece 136 lı şekilde 3 numara 2 paket aldım
BihterZiyagil 2 aylık/ 61 cm/ 7 kilo sleepy 3 numara. 3 aylık olduk daha kontrole gitmedik ama kilo 8 olmuştur, boy bilmiyorum, hala 3 teyiz.
Zmnl19 Bebeque16 stok yapmak eger igur bir bebegin varsa mantiksiz benimkinin mesela kalcalari genis bez tasirmaya baslayinca direk num degistiriorum 27 aylik 7 numara prima kulot bez kullanioruz ama prima 6 cirtli bez olur die dusunuorum kisin