kokusudalin o zaman geç döllenme olmuştur benim adet günümde bu değerlerdeydi çünkü ki dediğim gibi 5 gün öncesi silik çizgiyle öğrendim ben.
Doğum korkunuz gelince doğuma hazırlık eğitimi alın kesinlikle tavsiye ederim. İlk doğumumda bana da kesik attı doktor ne kadar bilinçsizmişim dedim eğitim alınca ve doktorunuz çok önemli doğumda sizi iyi yönlendirmesi gerekiyor 2. Sezaryen 3. De normal yaptım ve eğitim aldım ne yırtık ne dikiş hemen ayağa kalktım evelallah ☺️