Kaveda tesekkur ederim canim gazi hastanesininde dogum yapmak istiyorum bu iknci bebegim, digerini etlik zübeyde hanimda dogurdum ve cok pisman oldum iste bu sefer oyle bi pişmanlık yasamamak icin gazi hastanesini tercih ediyorum😊 Amin amin insallah Tesekkur ederim sende saglicakla büyüt bebegini 😍😘