Malkan6 Aman kızarsa kızsın benim oğlum da mama ile besleniyor doktorumuz kilosuna (4 aylık 8 kiloya yakın) hiç bir zaman bir şey demiyor, yani moralimizi bozacak bir şey. 3 saatte bir 150 cc yiyor 10 gündür. Geceleri uyku saatleri uzadığı için 5 saat aç kalıyor. Hareketlenince öyle bir atıyorlar ki o kiloyu. Hiiiiç dert etmeyin. Sağlıklıysa ve kontrollerini aksatmayıp kilosuna göre mama cc ayarlıyorsanız sıkıntı yok. Mamayla beslenen çocuk kilo alıyor arkadaş ne yapalım yani.