Yaseoo Aslında hiç bir belirti yoktu gece yatırdım saat 3 te öksürdü uyurken 1 saat içinde 3 defa öksürdü ben hemen doktora götürdüm gece doktor boğazı kızamrış dedi antibiyotik verdi dedim ama ateş yok antibiyotik verdiniz ama oda dedi ateş olursa başlarsın.burnu tıkalı dedi sprey verdi balgam söktürücü verdi iburamin zero verdi biz döndük eve sabah.akşama ateş oldu sabaha kadar ateşi vardı sabah düştü bir daha çıkmadı ama öksürük çok arttı ben hatta bitkisel meşhur Prospan öksürük şurubunuda aldım.ama yinede arttı gittiğim hastanede başka doktora tekrar gittim oda muayene etti dediki uykudan uyandıracak kadar olan öksürük bronşittir dedi ama ateş olmaz bronşitte dedi kan idrar tahlili yapıldı kan temiz çıktı serum takıldı hava verdiler eve geldik öksürük devam tabi doktr 10 gün sürebilir demiş ti. 3 tane iğne verdi doktor Prednol iğne ve Ventolin hava iğneler bitti ama yine öksürük geçmedi sonra başka doktora gittik oda dediki bi kusabilse balgamı atacak aslında dedi ve acı bi antibiyotik vericem dedi Macrol verdi ıhlamurdur ilaçtı oydu buydu şükür geçti. Ihlamur çok iyi geldi kızıma hiç öksürükten uyuyamıyordu ıhlamur veriyodum rahatlıyodu ıhlamuruda suyu iyice kaynatın bir bardağa kaynarken koyun 4.5 dal içine koyup 15 dakika demleyin öyle verin kaynatmayın geçmiş olsun düzelir üzülmeyin ben hiç o günler geçmeyecek zannediyordum