Ebo39 Benim oğlumda 26 aylık, aynı öyleydi, deli gibi uyanıp emerdi benimkide. İlk önce emzirmeyi bıraktım, sonra bezini bıraktırdım, sonra yatağını ayırdım yine uyanınca çok ağlıyor yanına gidip uyutup tekrar yatağıma yatıyorum zor oluyor benim için evet ama böyle böyle alışacak.