Pembebeyzmavi Erdemir hayır ama evin cephesi önemli. Bizim ev güney cephe ve gece 26-27 derece gösteriyor evin için kızım şort tşört yatıyor üstünede müslin bende bazen ince mi diye düşünüyorum ama bakıyorum terlemiş devam böyle diyorum
kahvekokusuu Erdemir gecen sene Kasım ayinda başlamıştım evim sıcak zaten havalar gecen seneki gbi olursa daha çok var acmaya🤗
Kahvegerek Erdemir bizim ev kaloriferli kendimiz açamıyoruz yani ekim gibi yanıyor. Ama çok soğuk olmaya başladı bu akşam banyo yaptırcam elektrikli sobayı açıcam gündüz de gece de çok soğuk