Çocuğum 10 aylık Artık çok çaresiziz çocuğumun 3 eylülde lenf bezi şişti omdan önce 6. Hastalık geçirdi 3 eylülden beri hastanede yatıyoruz almadığı antibiyotik kalmadı bi ara indi eve çıktık ertesi gün yine şişti şişlik ilk baş 3 cmdi şimdi 2 cm içindeki enfeksiyonu şırıngayla çektiler ama hala şiş ne zaman iner ne zaman geçer bilmiyorm