Taze-Anne28 ben de geçen ay indirime girdi 700 liraya aldım çok beğendim şuan 4 aylık yatar pozisyonda mutfakta kahvaltı yaparken koyuyorum 3 kademe oturma ayarı var, boyu da kademe kademe ayarlanıyor, makineye atılıyor tepsileri, oturduğu yeri çamaşır makinesinde yıkanıyor kurulumu kolay tank gibi sağlam çok beğendim ilerde koltuk olarak bile oturabilir etkinlik yapabilir masasını takınca bir sürü özelliği var