Sizce hangisi daha iyi
Ygtakn Ben ayse kadınım🤣ama fasulye hakkında bilgim yok🤷♀️
Tatlican benım de öle dolaba atıcam da
Ygtakn Sırık fasulye iyi dedi annem kimse yazmamış bende sordum 🤷♀️
Tatlican çok çok teşekkür ederm bugun alcam inşallah
Ygtakn sağlıkla yemek nasib olsun inşallah 🤲