Kızım 5 aylık oldu sadece mama ile besleniyor ancak son iki-üç haftadır her mama yiyişinde kaka yapıyor, günde 4-5 kez yapıyor. Kakası mukuslu sümüksü şeyler var acaba nedendir? Başına gelen var mı? Dr a 15 gün sonra gidicez sorcam ama merak ediyorum bi problem mi var bağırsaklarında :(