Defnemomy soğuk değil ama dışarda duruyor oda ısısında veriyoruz küçük boy aldığımız için bozulma olmuyor. Nerde yaşadığınızı bilmiyorum ama oda ısısında tutabilirsiniz. Sabaha içinde kalmışsa dolaba koyuyoruz. Küçük zaten boyu 2-3 kere veriyorduk gece