Bebegim 9 aylık.6.ay dolunca ek gidaya başladik blwyle bslamak istedim ama hem kendi istemedi ben verince yedi bu arada yemesi gayet iyi, bu zamana kadar ben yedirdim pütürlü de yiyor sıkıntı yok ama eline bişey almak istemiyor alinca agzina götürmüyor bu yüzden cigneme refleksi de yok nasil aliştirabilirim boğazina kaçar diye de veremedim ilk başta. Nasil yapsam eninde sonunda kendileri öğrenmiyor mu elle yemeyi acaba akişina mi bıraksam tecrübeli anneler lütfen deneyimlerinizi paylaşirmisiniz