Ayseg benim kızım 32 aylık (2 buçuk yaşında) 17 ocakta 3 yaşına girecek ek gıdaya başladığımızdan beridir hep kabızlık çekiyoruz hala geçmedi kabızlığı bazen çok üzülüyorum acillik oluyoruz lavman yaptırıp getiriyoruz geri veya eczaneden biz alıp evde kendimiz yapıyoruz yada fitil koyuyorum o şekilde yaptırıyorum ama artık bıktım bu kabızlıktan doğru düzgün bişeyde yemiyo kakasını yapamadığı için akşama kadar aç geziyo 1 öğün çorbayla duruyo akşama kadar onuda zorla yediriyorum