Merhaba hanımlar 1 yaşında bebeğim usuttum galiba mevsim geçişinde, öksürüyor ama kuru değil hırıltılı şekilde balgam var gibi , doktora götürmeden evde ne yapabilirim öksürüğü için. İlaç kullanmak istemiyorum çünkü kendim geçiremezsem ilaca başvururum. Kesin çözüm diyeceğiniz önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻♥️