Umay3840 Lütfen görn ve yazın cok 4 gnudr gunde 3 den fazla yapıyor buyuk çişini ve kg kaybetmesnden krkyrm napmm gerek doktora gotrmelmym
Annepandaa Umay3840 3 normal bi sayı daha fazlada olabilir. Benim kızımın her bezi kakalı olurdu. 5.aydan İtibaren biraz normalleşti.
Elf33 İsal oldugınu nerden anladınız 2naylık zaten anne sütü isal gibi oluyo kakası. Benimde bebegim dün 3 kere yaptı mesela yedigimdn kaynaklanıyor.