Busramrcn saat başı emzirmeye çalışın uyanmıyorlar evet ama bir şekilde yolunu bulup uyandırmaya çalışın emmiyorsa sağıp enjektörle ağzına damlatın iğne kısmını çıkartıp tabi ( öyle yapmayacağınızı biliyorum tabiki ama her tavsiye verdiğim kişiye bu ayrıntıyı verme iç güdüsü doğuyor bende 🙄) sütünüz yoksa da mamayı aynı şekilde enjektörle verin biz hipp combiotic kullanmıştık sütüm olmadığı için hastane önerisiyle. Birde etkisi var mıdır bilmiyorum ama güneş ışığının da iyi geldiğini duymuştum bebeğin vücüdunu evde üşütmeden gün ışığı almasını sağlayın isterseniz