cansuakyz Selamlar kızlar nasılsınız? Bebişleeiniz ne durumda? Benimki çok hareketlenmeye, dönmeye,çığlık atmaya,gülmeyr başladı. Sizde durumlar nasıl? 🥰
rumeysalbayrakaya cansuakyz 3 buçuk aylık olduk bugün tam. Huysuz bir döneme girdik biraz hele hele uykusu geldiği için resmen sinir krizine giriyo 😅 ama öğrenmeye çok açık konuşuyoruz benim sesimi taklit etmeye çalışıyor oyun halısındaki oyuncakları kısa süreli tutmaya başladı tam dönemiyor ama yarım dönebiliyor yüzüstüyken. bir de dışarıya çıkmaya çok alıştı maymunun gözü açıldı içeri girince çığlık kıyamet 😂
Deletedmom5454 cansuakyz aaay sesli gülmelere başladı mı benim sadece tebessüm ediyor ağzını kocaman acıyor ama ses yok dönme de yok 2 ay 15 günlüğüz 😅😅
Cigdemce cansuakyz ah ah 2 güne kadar her sey güzeldi 😀 iki gündür gece uykuya direnip çığlığı basıyor. 3 buçuk aylık. Sesli kahkaha atıyoruz kısa süreli tutuyoruz oyuncakları. Eller ayaklar durmuyor zaten. Konusuyor bol bol. Yüz üstü artık kafasını tutmayı öğrendi. Daha biz pek dönemiyoruz. Atak dönemine girdik bakalim burdan neler öğrenip çıkacağız.
cansuakyz rumeysalbayrakaya yüz ifademi taklit ediyor benimki de 😀 diş kaşıma dönemi başladı kendi kendine oyalanmak başladı neydi ilk aylar tuvalete bile gidemiyordum😀 bizimkinde de tam açıldı valla ne zaman çıksak uyuyor maşallah
rumeysalbayrakaya cansuakyz zorlukları olsa da bu dönem çok keyifli sanki ne desem beni anlıyo bi de bişeyler yapmaya başladı ya gözüm sürekli yaşlı çok duygulanıyorum 🥲 ay ne güzel ya oyalanıyorsa benimki odadan çıktığım gibi başlıyo ağlamaya kahvaltıyı 9da hazırlamaya başlasam 10da anca yiyorum :(
Morvy cansuakyz ayy biz daha 1 aylığız yorumunuz bana umut oldu😍😅 bir kaç gündür çok fenayım gazı var kızımın çok ağlıyor ıkınıp duruyor dün çıldıracak noktaya geldim bir ara 3. ayı dört gözle bekliyorum🙏🏻
Merve3242 Deletedmom5454 canım bişey sormak istiyorum benim kızımla aynılar ya benimki yüzü dönük kucagıma aldıgımda göz teması yok yatarken gülme temas var ama kucakta yok seninki nasıl
rumeysalbayrakaya Klymeneninatlasi DamlaKardelen_ 7 Haziran anneleri uyumuyor bir ortak özellik daha 😅