R3232 arkadaslar siz bebislerin kücük gelen kiyafetleri napiyorsunuz ? ben ilk memlekete götürüyordum ama hem evde yer kapliyor hem arabada sskinti yasiyoruz o yüzden satmayi düsünüyorum ? nerede satabilirim ?
AyazMerve R3232 ben bazamın altında tutuyorum şuan . İkinci olursa giydiririm diye 🤣🤣9 aylık şuan tabi birkaç aya sığmaz yenileri . Bu defa da seçerim bazılarını saklarım artık . Burada da bebek ürünleri satabilirsiniz. D ile başlayan meşhur uygulamadan da satabilirsiniz 🙈
Deletedmom0099 R3232 burdan sattım ben hepsini canım ikinci el uygulamarına da koyabilirsin fiyatı uygun tutup toplu koyarsan daha cok alıcı oluyor ben lcw falan sattım parçasını 5 tlden toplu olarak 200 liraya verdim
R3232 Deletedmom0099 genellikle bendekiler hep h&m zara ve e bebek. buraya nasil resim yükleyebilirim onu yapamadim
Deletedmom0099 R3232 hm zaraları da 10 tlden koyabilirsiniz. inanın fazlasına gitmiyor 2. el sonuçta diyorlar. imgyukle.com sitesine girin fotoğrafı yükleyin en altta sonunda .jpg yazan linki kopyalayıp buraya yapıştırın
Mom622626 R3232 bir sürü küçülmüş kıyafet var elimde, akrabalara yollamayı düşündüm ama sonra vazgeçtim arkamdan konuşurlar diye. Öyle duruyorlar bir isteyen olursa hediye ederim artık.