M-cgdm 8 aydan beri böyle emekliyor sürünerek komando gibi aynı 😔 bir sorun yoktur dimi yoksa kendi tercihi mi
Minik12 M-cgdm 1 yaşında aynısı doktorumuz her bebek farklı b12 sine baktı bi sıkıntı olmadıgı icin kolayına geliyor dedi 🌸
ftsdmrhn M-cgdm benim bebeğim 6. Ayından beri öyleydi. 8.5 aylıkken tam emeklemeye geçti. Cani öyle istediği için yapıyor emin ol 😄
1prens1prensesannesii M-cgdm oğlum da 1 hafta felan öyle sürünerek emekledi sonra birden yürüdü. 9.5 aylıkken.