Bizimde anne karnındayken görünmüştü doğunca dr muayene ettı vardı hala 2 aylık olunca azalmıs dedı 4 aylık olunca ultrason istedi baktık çok az kalmıs sorun yok dedı geçiyo yanı gecmesede korkulacak durum yok, arada oğlunun pipisini yakardan asağı ov kireç birikiyo beyaz birsey idrar enfeksiyonu yapıyo